Cu un font îndrăzneț și un aspect mai dinamic, noua identitate vizuală a brandului sud-coreean subliniază angajamentul pentru inovare și poziționarea ca un partener inteligent de mobilitate.
Kumho Tire utilizează în prezent materiale sustenabile în proporție de 25% în produsele sale, cu planuri de a crește procentul la 40% până în 2030 și un țel final de 100% până în 2045.
Astfel, pentru a-și confirma hotărârea, în luna decembrie, Kumho Tire a prezentat un concept de anvelopă compus din 80% materiale sustenabile, care folosește plastic reciclat în locul cauciucului sintetic, silice ecologice extrase din tărâțe de orez, uleiuri pe bază de biomasă și substanțe chimice obținute din ulei de floarea soarelui, în locul celor obținute din produse petroliere.
Pentru produsele de serie, Kumho își concentrează eforturile pe creștere sustenabilă și reducerea impactului asupra mediului, dezvoltând anvelope care consumă mai puțină energie, au rezistență mai mare la uzură, produc puțin zgomot și mai puține emisii de microparticule. Aici găsești cele mai noi anvelope Kumho!
Comments