Indiferent dacă vehiculul tău este alimentat de la pompă sau de la priză, există o anvelopă Giti pentru tine - și acesta este mesajul pe care Giti Tire îl promovează cu noua sa strategie de anvelope Giti AdvanZtech EV, care încorporează în prezent atât liniile de anvelope GitiSportS2, cât și GitiSynergyH2.
De aici încolo, un logo AdvanZtech EV ready va apărea pe dimensiunile selectate din aceste game UHP și HP, concentrându-se pe diametrele jantei de la 16 până la 21 de inci. Sigla semnifică selecția corectă a acestor anvelope pentru vehiculele cu motor cu ardere internă (ICE), hibride ușor și plug-in (MHEV și PHEV) și vehicule electrice cu baterie (BEV).
AdvanZtech R&D
Giti Tire a creat strategia EV Ready a mărcii Giti folosind AdvanZtech, sistemul său de cercetare și dezvoltare integrat la nivel global, la nivel de companie. Acesta folosește tehnologia cu scopul de a crea anvelope de nivel premium care abordează domeniile cheie ale experienței de conducere – zgomot și confort; verde și eficient energetic; siguranţă; calitate și rezistență, control și tehnologie inteligentă.
Inginerii Giti s-au asigurat că GitiSportS2 și GitiSynergyH2 continuă să atingă o rezistență scăzută la rulare pentru o autonomie maximă, păstrând în același timp o aderență bună pe suprafețele umede și oferind o călătorie silențioasă și confortabilă pe toate sistemele de propulsie. Centrul european de cercetare și dezvoltare al Giti Tire din Hanovra, Germania, a condus proiectul.
„Anvelopele pregătite pentru vehicule electrice sunt utilizate în mod obișnuit pe vehiculele ICE, MHEV, PHEV și BEV, oferind o soluție cea mai bună din ambele lumi, asigurând în același timp că gestionarea stocurilor dealerilor este facilitată și utilizatorii finali cumpără o anvelopă optimizată pentru vehiculul lor. ”, spune Fabio Pecci-Boriani, director general adjunct PCR, SUV, Light Truck pentru Giti Tire (Europa).
„În mod important, acestea sunt, de asemenea, un element integral al strategiei generale a Giti Tire de a crea anvelope mai durabile și mai ecologice.”
Comments